Morgonrock och tjocksockar

Hejsan!

Lever ni? 
Det är knappt så att man överlevt denna helg alltså. 
Kunde knappt tro att min egen hjärna tänkte "Nemen kolla, det är ju bara 25 grader kallt idag"...
DET är inte friskt. Men när det var 35grader igår så blir väl det normalt antar jag! :P

Iallafall, eftersom att det är så "varmt" idag så har jag bestämt att inte skippa träningen idag som var planen igår. Blir att åka iväg och svettas lite! ^^
Sen så har jag tagit på mig en extra natt inatt så jag påbörjar min arbetsvecka tidigt. Inte jättetaggad just nu men, bara att bita ihop så ska vi se  att veckan kommer säkert gå asfort! 

I helgen så har syskonen varit här. Myspys med andra ord!
Ne, nu ropar magen efter frukost!!:)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback