Oj då!

hej!

Min plan för denna dag var ju att softa riktigt ordentligt.
Så blev inte fallet. Hade fått ett par nya gardiner av mamma så jag beslutade mig för att sätta upp dessa. När jag väl gjort det så kände jag att jag var ju tvungen att dammtorka och göra riktigt snyggt i närheten av fönstret. OCH VIPS så var hela lägenheten städat. Vet inte riktigt hur det gick till men.. ja.. så kan det bli! :D
Nöjd iallafall att ha fått något gjort (fastän jag inte riktigt hann med själv).
Eller.. ja har inte dammtorkat hela lägenheten men tror inte att jag är i behov utav det heller, gjorde ju det rätt nyligt så! :)

Snart middag och sen ska jag börja jobba lite tidigare idag!
Till middagen blir det lite The mentalist. :)



Random bild från i höstas!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback