Snart tillbaka!

EY!

Hemma från träningen, sjukt skönt såklart och jag lyckades faktiskt få lite bukt med träningsvärken. Kommer ju säkert vara tusen gånger värre imorgon men ja.. Lever i nuet!
Iallafall, ska hoppa en snabbis i duschen och sen så är det åter till jobbet. Känns ju som att det var nyss jag var där, och det var det ju också. 
Iallafall Arbetspass 2/7. Awesome!

På jobbet så börjar det vara dax att bestämma om sommarledigheten nu.
Uppiggande och ångestfyllt på samma gång. Hur ska jag kunna veta när jag vill ha semester när det är kallt och jävligt fortfarande? Svår fråga det där. Återstår att se, tror inte att jag kommer ta ut nån lång semester iallafall. Är lite snål om mina semesterdagar faktiskt. 

Ne 30 minuter kvar till avgång. Bäst jag hoppar i duschen!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback