Sowwiie

Godddagens!

Jag och "förlägga" bloggen.

Tänkte precis hoppa i duschen men insåg att jag borde skriva någon rad så dettajag gör nu.
Har varit och tränat idag och ser nu fram mot en hel ledig kväll där jag inte behöver göra något alls, om jag inte vill. Underbara tanke, kan behövas känner jag. Imorgon så hoppar jag på en arbetshelg så jag ska verkligen njuta. 

Var och kikade på skoterskor igår, hittade ett par som var ritkigt nice.
Han hade dock inga inne i min storlek så jag skulle få dom på onsdag. Passar perfekt eftersom nästa torsdag så åker jag ju påen minitripp till borgarfjäll. Blir nog lite skoteråkning då så då behöver ju mina isklumpar till fötter något som håller dom lite varma iallafall. :)

Blev också bjuden på middag hemma hos mor och far också. Hemmagjorda kroppkakor, hade aldrig ätit det förut så det blev en invigning. Faktiskt riktigt gott MEN.. det slår ju inte palt! 

Men iallafall, planerna för dagen är att jag nu ska duscha så jag får bort dagens träning samt fr upp lite värme i kroppen. Är ju s jäkla kallt härinne så mina händer är som små isbitar dom med nu. Sen så ska jag nog diska ochdammsuga så det är riktigt fräscht här så att jag verkligen kan njuta utav kvällen. 
Sen tror jag inte att jag kommer göra så mycket mer. Vill som sakt bara må gott, kanske tända lite ljus och slå igång en film.
Jo, så får det bli.Ne lite middag ska väl lagas också! :)



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback