Tårta :))

Hejsan!

Nu har jag tränat och SATAN vad tungt det var. Ett riktigt galet pass. Var tvungen att stanna upp någon gång om sänder för att hämta andan. ujuuj...
Ne men en liten stund innan träningen så ringde farmor och frågade om jag hade lust att komma och äta smörgåstårta, vilket jag självklart hade! MUMS <3
Fick med mig en liten bi somjag ska ha till middag idag. Yeeey :)
Ska dock vänta med middagen en liten stund. Ska duscha först o.s.v!

heheh, Charlie är sååå trött efter helgen alltså. Han orkar knappt röra sig. HAr precis försökt lappa ihop hans leksaksråtta så att jag kanske får lite liv i han. Han sitter och kikar på den men orkar inte riktigt engagera sig.. 

Ska gå och liva upp han lite! :D



Såhär har han typ sett ut sen jag skjutsade hem Martin och Jessica inatt

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback