Träning på G

Godmorgon vänner!

Tog mig en liten lur när jag kom hem från jobbet så nu är jag pigg som en nötkärna.
Ska snart iväg och träna, tar dock emot lite eftersom att det känns som att man egentligen borde vara utomhus i det vackra vädret idag. Men jag åker ju varken skidor eller någon utomhus aktivitet vintertid så jag har egentligen inte mycket ut att göra. Lite grillning / Skoter hade varit nice men eftersom jag saknar sällskap på grillsidan och skoter på skotersidan så utesluts även dessa två.

Så ne, som sakt, blir att åka och träna lite styrkemix idag.
Eller rättare sakt, blir attåka och träna om 2 timmar ganska exakt. 

Sen efter det så är det middagslagning och sen så ska jag åter till jobbet för att göra veckans sista arbetspass. Sen så är jag ledig heka nästa vecka (Förutom ett möte på tisdagen). Yey så skönt :))

16februari 2009, nästan exakt 3 år sedan ^^

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback