Urk på burk

God eftermiddag!

Usch nu luktar jag verkligen svett och äckel. Duschen jag ska ta snart kommer verkligen vara välbehövlig. Kommer bli galet skönt! ^^
Sitter och funderar vad jag skulle ta och äta till middag också. ar ju lyckats samla  ihop en hel del matlåder de senaste dagarna så frysen är fylld med goda middagar. Helt perfekt att laga stora omgångar mat och sen frysa in. Då behöver man inte laga mat varenda dag! ^^
Jag är tyvärr lite småsugen på pasta och skinksås men det betyder dock att jag måste laga mat ihop det för någon sådan matlåda har jag inte undansparad (än så länge iaf ;).
Får väl se hur mycket ork jag har sen efter duschen om jag ids.

Nästan 3 timmar kvar tills jag måste rulla vidare till jobbet (2 ifall jag ska promenera).
Skönt då hinner jag koppla av litegrann! 




Kommentarer
Diana - my mom had long suspected i was gay

SV: ja och det var ju läskigt. minns du när vi "satt fast" mitt i hagen för att hästarna blev läskiga? :D haha



Blogg: http://dianaskurd.blogg.se/
2012-02-12 @ 18:07:41
Diana - my mom had long suspected i was gay

SV: såna skräckupplevelser glömmer man ju inte ;P tror vi hade matat dom med socker.. dom fick en sockerkick!



Blogg: http://dianaskurd.blogg.se/
2012-02-12 @ 19:09:36
Anonym

Wtf...? XD



2012-02-13 @ 09:11:14




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback