Att ta tag i livet... Igen!

Hej Bloggen!

Jo det är sant, jag lever faktiskt även om det inte verkat så!
Resan till USA var helt fantastisk och jag ska berätta mer om den senare när jag fixat bilderna till datorn! :)
Mitt liv har gått lite slött och orken till bloggen har verkligen inte funnits till.
Men idag har jag bestämt att det ska skeen förändring och därför tar jag tag i bloggen nu som första sak!
Innan NY och nu efteråt så har jag bara lagt allt på hyllan. Ingen ork till att ta tag i saker trotts att jag knappt har några rena kläder, trotts att diskhon har svämat över och julen står fortfarande uppe.
Inte det minsta kul men nu måste jag ta tag i allt!
Tänkte därför tillägna denna dag alla de där tråkiga aktiviteterna + en massa annat!

Lista:

- Boka tvättid/Tvätta
- Diska
- Åka till stan och växla in mina utlänska pengar
- Handla lite småsaker på ICA
- Elgiganten
- Plocka bort julen
- Dammsuga
- Dammtorka


Jag hoppas att orken räcker till allt! Det borde den göra iallafall!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback