Första passet avklarat

Hejhej!

Nu har jag arbetat mitt första riktiga pass!
Nu är jag ledig fram tills torsdag vilket är fruktansvärt skönt. Får jag lite tid till att göra tråkiga ärenden och bara njuta av livet! :)
Väntar på att klockan ska bli 11 så att jag kan ringa vårdcentralen och boka en tid. Dom hade visst den udda telefontiden11-12?! Sjukt skumt.
Sen blir det att åka iväg och göra lite ärenden.Ska växla tillbaka mina dollar till svenska kronor igen. Sen har jag ju ett ärende på elgiganten som jag ska åka och göra. Eller kanske springer in på expert och datafixarna när jag ändå är i dom krokarna så slipper jag köra runt som en dåre.

Ja vad mer ska jag göra idag?
Jo just ja blir att plugga litegrann för Skoterprovet som jag har idag.
Förhoppningsvis så klarar jag det så att jag åtminstone har det ur världen! :)
Ska försöka få in ett litet sent gympass efter det eftersom jag inte hinner gå på några pass idag. Men har ju lovat mig själv att komma igång med gymmet så ja, får väl göra ett tappert försök!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback