Handlingslista

Hejhej!

Nu har jag äntligen avslutat min arbetsvecka och nu är jag ledig fram tills torsdag natt. Väldigt skönt!!
I veckan ska jag passa på att göra sånt där som man inte riktigt hinner med under arbetsveckan.
Ska alldeles strax klä mig och åka iväg för denna månads storhandling. Börjar vara riktigt riktigt tomt i både frysen och kylen så den är verkligen i behov av påfyllning. 
Senare i veckan så ska jag tvätta och sådana där tråkiga aktiviteter. (Såg i min socklåda att det börjar vara ganska tomt även där). Men som sakt, det tar vi någon annan dag!

Idag handla. Jag ska också hämta ut biljetterna till smask idag! Yeey så roligt det kommer bli.Fixade en vikarie igår så nu är jag ledig tack och lov! :)
Sen så blir det träning ikväll. Aerobic är vad som står på dagens träningsschema.
Ungefär så ser min dag ut. Ska även prova att göra en kycklingsallad som jag hittade recept på. Har dock gjort om den litegrann så den ska gå lite snabbare att göra. Kände inte för att spendera alldeles för stor tid i köket idag!



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback