Hipp Happ Dag

Hejsan!

Nyvaken efter en hemsk natt.
Jag har varit galet arg på Charlie stora delar av natten då han bitit migi fötterna, jamat, försökt riva ner saker från väggarna och gjort en massa andra jäveulskap så gott som hela natten eftersom att han tror att han får frukost då! Jag stod ut med dessa trakaserier fram till typ klockan 7 och gick sedan upp arg som ett bi och gav honom den förbannade maten. Vi är alltså inte vänner just nu...

Iallafall! Ska iväg och träna om ett tag. Det blir Spinning och Core.
Missade ju träningen igår så det blir skönt att få komma iväg idag!

Efter det så blir det hem och duscha och sen skynda sig iväg igen till stan eftersom att jag har ett möte med chefen. Vi ska gå igenom sånna där saker som hur man skriver avvikelserapporter och dylikt. 
Tror att jag kommer åka ganska omgående till Blåsmark sen eftersom att det bjuds på surströmming där. Får väl se om jag gillar Charlie då så kanske han får följa också. 



Kommentarer
Bodypalace

Då kan du föreställa dig hur det är att ha tre katter! xD



Blogg: http://bodypalace.blogspot.com
2012-01-19 @ 14:50:28
jojo

Hej!



jag blev medlem på double för några månader sedan och har tjänat över 5000 kronor

på att endast uppdatera min blogg. kollar du in på min blogg ser du ett inlägg med en länk till en hemsida som nu gjort det möjligt för oss alla stora och små bloggare att tjäna pengar. jag har ungefär 50 besökare om dagen och får cirka 200 kronor om dagen för det. för varje inlägg du gör får du 25 kronor. klicka på länken i mitt inlägg och bli medlem du med! har du frågor eller funderingar så kan du skicka en kommentar till mig eller maila mig på [email protected]



hoppas du får en underbar måndag.



kram jojo.



( se inte det här som ett spam mail utan mer som en möjlighet för dig att gratis tjäna pengar )



Blogg: http://jbsoul.blogg.se/
2012-01-23 @ 15:04:36




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback