I can still change my mind

Hejhej!

Sitter här massor påklädd och gör mig redo för att om ungefär 7 minuter promenera iväg till jobbet! 
Men som rubriken ovan säger så finns det fortfarande en liten liten chans att jag kan ändra mig. Det är ju så tråkigt! Men samtidigt så börjar jag ha farligt lite bensin kvar så. Jag gör egentligen bäst utav att gå så, jo det får bli så! Sen så har jag ju inte så odrägligt långt till jobbet utan det tar ju bara ungefär 35 minuter att gå dit så.

Men jag tycker att alla ska hålla tummarna för mig att det INTE blir kallt imorgon!
Det är ju det som är nackdelen med att promenera när man jobbar natt.
Nenu måste ytterkläderna på och spotify måste sättas igång!
Hörs imorgon!



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback