INTERNET TILLBAKA!!

HEJ!

tappade mitt internet förra onsdagen och äntligen är det tillbaka!
Man känner sig lite lätt handikappad medans man inte har det men äntligen äntligen <3

Hoh, vad har dåhänt sen förra onsdagen?
Vet inte ens om det är möjligt att minnas så långt tillbaka i tiden >.<

Har ju gått på min "riktiga" arbetsvecka denna vecka. Det vill säga 6 pass påen vecka. Har just nu avkarat 2 / 6 och hoppar ikväll på pass 3. 
Har varit och tränat nyss och det sved verkligen i alla muskler. Core är fasiken tungt! Tyngre än vad man tror!

Har suttit och fönstershoppat på Nelly nyss. Dock inte hittat något alls! Lika bra det jag behöver inget nytt! :)
Ne jag behöver något att äta!

Puss! :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback