Morgonpromenad

Godmorgon!

Yes, om ni läste rubriken så förstår ni nog att jaglyckades med mitt uppdrag att promenera till jobbet igår. Detta resulterade ju i att jag var tvungen att promenera hem idag vilket inte alls var så farligt som man kan tro. Håller just nu på att koka lite ägg som förövrigt är 2 månader gamla så vi får väl se om jag kommer ligga och kräkas hela min lediga dag idag. Skulle inte bli speciellt förvånad faktiskt. Men det verkade inte vara något fel på det ägg jag knäckte iallafall och gjorde "flyt" testet och även det visade att dom skulle vara okej.

Var förbi ICA på vägen hem och köpte hem lite bröd och Juice så att jag skulle kunna ha en mysig frukost härhemma. Ska ju INTE gå och lägga mig som jag vanligtvis gör utan jag ska äta frukost och sen ska jag iväg och träna halv 12. 




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback