Olycka

hejhej

min dag började lugn och stillsam med lite tvättande och serie tittande. Precis som jag hade planerat. Sen ringer syster och berättar att pappa har varit i en krock och är påväg till sjukhuset.
Jag och mamma åkte dit och tack och lov var allt bra med honom. Om man dock ser bilen så kan man tro att inget överlevde. Vilken lättnad att allt gick bra, trotts att han nog vid det här laget känner sig lite mörbultad.
Själv är man lite skärrad just nu även fast man har haft nästan hela dagen attbarbeta det.
Nejnej, något sådant önskas inge mer iår tack!
Nu ska jag mysa med katten och kanske se någon serie. 
Har fortfarande hopp om att ha en lugn och skön vecka, har redan planerat helgen så att man inte råkar hamna i några "festligheter" ;D
Behöver mina pengar till annat just nu! 

Trevlig kväll!




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback