On my way

Godeftermiddag!

Som ni säkert förstod så tog jag mig lite vatten över huvudet imorse och han inte alls klart med allt det jag skulle göra. Men ingen fara på taket för det! Har bara lite småsaker kvar såsom banken (Som jag kan tapå måndag) och handla (Det kan jag göra imorgon efter jobbet).
Har precis satt igång sista tvättmaskinen och håller på att göra mig redo för att kila iväg för att träna lite spinning. Tänkte att det är ju dumt att bara sitta härhemma och dega :)

Har faktiskt lyckats komma igång helt okej med träningen nu efter jul och ledighet. Men det gick riktigt riktigt tungt, går faktiskt fortfarande jäkligt tungt vissa stunder men Im on my way back!! :)

Blev lite sugen att ta tag i att möblera om men klarar nog inte det på egen hand då soffan / tv bänken är rätt tunga. Får ta det någongång då jag har främmande här! :D

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback