Sista dagen

God morgon!

Idag är det sista dagen som vikarie!
Imorgon så börjar jag på en nattjänst! 
Ätligen såvet jag NÄR jag jobbar så ni därute, om ni vill hitta på något om säg två månader så kan ni fråga mig redan nu så vet jag svaret :D:D wiie!+ att jag har ju alla dagar fria!

Men som sakt! Idag är jag fortfarande vikarie och ska iväg och jobba på samma ställe som jag fått en tjänst på, men dagtid! Eftersom jag haft en så gosig natt med renbäddad säng och allt såkänns det helt okej! Lite extra cash till nästa månads DUBBLA löner.. hehehe komer bli riiiik (eller.... nått ? :D)

Sen efter jobbet iallafall så ska jag inhandla för den obligatoriska tacosen!
Syskonen kommer ju hit och då är det bara så att då äter man bara tacos. Sen blir det Supernatural och lite filmtittande gissar jag! 

Menmen, dax att rulla vidare! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback