Skönt!

Sådärja! Nu har jag avslutat min årsresume.
Bättre sent än aldrig, eller hur ? :)

Har varit ett riktigt händelserikt år, både positiva och negativa händelser. 
Och trotts att detta nya år bara är 17 dagar gammalt så har ändå så mycket hunnit hända. Kan knappt fatta det. Har ju dels varit på min fantastiska resa till New York. Sen efter det så har jag desutom hunnit få fast jobb och ta skoter förarbeviset (Yes, jag klarade provet igår. Alla rätt ;))

Så, vad ska mer hända detta år tro?

Om jag har några nyårslöften?
Nja, egentligen inte eftersom det löfte jag lite tyst hade för mig själv var att skaffa jobb och det är ju redan avklarat. 

Okej ett löfte jag har är att jag ska fortsätta ta hand om mig. Det innebär att:

-Fortsätta träna
-Fortsätta gå på massage regelbundet
-Ta långa härliga duschar
-Ta vara på sommaren precis som förra året

Kan väl inte vara så svårt att hålla! Eller?



Har ni några nyårslöften?
Har ni hunnit bryta dom ännu ;)



Förresten, Gott nytt år kära läsare! (Även detta bättre sent än aldrig)^.^


Kommentarer
Caroline

Japp, mitt löfte är att gå ner 11 kg har gått ner 2,6 så jag är på god väg ;) Inget mer godis i min mage inte :(



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2012-01-17 @ 14:41:27
Caroline

Sv: Haha ja, jag har vägt mycket mindre än min målvikt och då fanns det tillräckligt kvar ;) Sen kan jag tänka mig att väga lite mer om det är muskler istället för min fläskrumpa ;) Haha det var ju inte så smart Jenny, men du borde ju inte ha några problem med att nå det målet du som är så duktig och tränar, jag har inte tid att träna här men när jag kommer hem så är det dags att börja om :) Du skulle ha bott i Boden så hade jag haft någon rolig att träna mig :D



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2012-01-17 @ 21:24:14
Caroline

Träna med* skulle det ju självklart stå, svenskan är på topp ;)



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2012-01-17 @ 21:24:50




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback