Tar emot

*suck*
Det tar verklig emot att blogga nu utav många olika anledningar.
Dels så är mina dagar fullt av annat, vilket är bra. Men sen så har jag ju förtusan ingen att skriva om typ!

Iallafall!
Idag har jag varit på middag på stugan med familjen och jag har äntligen fått hem min lilla jävel också. Jag är i tankarna på att skaffa en ny liten jävel som sällskap åt den första så att denne inte ska behöva vara ensamen så mycket. Men har inte tagit mig för att ringa på några annonser ännu.
Blubb
Ska snart iväg på arbetspass 5/6 denna vecka så snart får jag en liten välbehövlig vila. Mycket mycket skönt ska det bli! Menmen, taggar för ännu ett pass som sakt!
Trött som tusan är jag iallafall.



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback