Time for bed

Godkväll!

Har just legat och gråtit litegrann till "Once upon a time". Ibland är jag heltomöjlig alltså! :)
Har hjälpt Anton att flytta litegrann idag! Har nu helt plötsligt en massa plats i skåparna! Lite småskönt. Ska "Möblera om" där sen när jag får tid. Även badrumsskåpet ska fixas till då jag nu har ett HELT skåp istället för ett halvt! Tänka positivt ohhh yeah! :)
Fin lägenhet hade han då iallafall!
Ne så jag har varit där ett tag och våldgästat, bokstavligt!

Nu funderar jag på att trilla isäng och ta min karl med mig. Han är dock inge rolig och biter mig i tårna ibland. Dumma han!
Imorgon väntar träning, möte och surströmming! 
En salig blandning med andra ord!;)

Sov gott 



Kommentarer
Caroline

Jag vill också ha surströmming! :D



Blogg: http://idacarolineelisabeth.blogg.se/
2012-01-18 @ 18:02:54




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback