Underbart!

Just hemma efter en underbar massage samt ett träningspass. Gillar inte att träna egentligen efter attman fått en massage, och man ska ju egentligen inte göra det. Tror att jag kommer avstå sådant i framtiden!
Var iallafall ett riktigt bra pass och jag blev helt slutkörd. Känner mig fortfarande lite anfådd och då går ju genast tankarna mot att jag kanske håller på att dra på mig en förkylning?!

Hur som helst!
1timma och 50 minuter kvar tills det är dax att åka iväg till jobbet, ifall jag ska promenera vill säga. Annars har jag lite mer tid att slå död på. Det enda som får mig att tveka på promenaden är ju att det är så förbaskat kallt ute vilket inte är så roligt när man promenerar.
Det sägs ju dock att det inte finns något dåligt väder bara dåliga kläde, Stämmer detta?

Ne jag vet då inte och jag har inte bestämt mig i den frågan!
Det jag vet är att jag ska hinna få i mig nå middag. Lär bli lax och potatismos idag igen eftersom att min kyl och frys praktiskt taget är tom. Imorgon ska jag iväg och fylla upp den. Ska bli grymt skönt!! :))


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback