Underställ som en äkta norrlänning

Goodmorgon!

Syskonen här igår och vi såg på massor med film och serier!
Han dock intevisa Once upon a time för dom men nästa gång så ;)
Åkte sedan lite spontant till Sunes och träffade Anton och Jocke och surrade lite. Trevligt då det var längesedan! 

Har nyss vaknat och sitter som en äkta norrlänning i underställ. Varför kan man fråga sig mensvaret är rätt enkelt. Jag skaha "Skoteruppkörning"... eller vad det nu kallas?.. senare idagoch började genast klä mig när jag vaknade. Insåg inte att det var 2 timmar kvar och när jag insåg det så förstod jag ju attjag kan ju inte klä på mig allt eftersom dåkommer jag frysa arslet avmig när jag går ut sen! :)
Skönt att jag bor rätt nära så kommer hinna dit på typ 3 min.

Idag har jag min fösta arbetsdag som "Ordinarie personal".. yeey :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback