A crow flew to me

Godmorgon

Blev en sen kväll igår. Skjutsade hem Anton och Joakim från krogen och sen när jag kom hem så kunde jag inte sova så satte mig och kikade lite serier. Insåg sen med fasa att klockan var 5 så då tvingade jag mig isäng. Tant Jenny blir ju så chockad när hon är vaken så länge när hon i vanliga fall lägger mig vid 11 ;) heheh..

Har sovit till nu och nu ska jag bara vakna till lite och sen ska jag åka till blåsmark och hämta Charlie och Jessica. Vi ska ha en girls night ikväll och se en massa tjejfilmer / Serier. Riktigt mys det! :)

Sista lediga natten inatt innan jag startar igång med "arbetsveckan" igen. Har sjukt mycket som händer denna vecka förutom jobbet så jag är lite stressad i själen just nu. Har ju en tendens till det och sen visar det sig ofta att det går jättebra!


Kommentarer
Sofia

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram!



Blogg: http://byfia.com
2012-03-05 @ 11:06:14




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback