Äckligt trött

Godkväll allesammans! 

Klockan är nu 7 och jag ska snart iväg på jobbet. Sjukligt trött och gäspar som en tok.
Blev inge sömn efter jobbet idag (och inte natten innan det heller) utan jag har pysslat på med annat! Igår så ar syster här och vi bokade biljetter till In flames i April. Kommer bli askuuul! Måste bara fixa en vikarie idag! :)
Idag så har det varit en dag som gått i träningens tecken. Blev core och spin och en lååång promenad tillsammans med Frida. 
Sen idag så har jag lagat min favoopaj, denna gång satta jag i en massa fetaost också och det vart GUDOMLIGT! Nu vet nu vad jag kommer äta de kommande måltiderna ^^

Nemen iallafall, bristande sömn. Det kommer jag få lida för inatt.
Få se om jag hinner med lite imorgon. Har dock träning halv 12 och sen ska jag luncha med Anna som befinner sig i stan! ^^



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback