Back on track

Godmorgon!

Har nu haft några dagars pasivitet, riktigt skönt då jag inte alls har haft lust till att skriva.
Har pysslat med lite smått och gott. 
Hjälp pappa med bilen, sett på bio (tror jag nämnde det senast), haft farmor på besök, varit på fest.

Igår så var jag utav sista nämda aktivitet hemskt lat. Jag satt i morgonrock fram till 20.30. DÅ klädde jag på mig, åkte till frida och såg på filmen UPP, åkte sedan hem och kastade kläderna igen. Tror det blev 3,5 timme med kläder.. HAHA.. det räcker gott och väl för en dag? eller? ;D
Filmen upp var riktigt bra, så sjukt söt alltså! 

Nu håller jag på att värma en pizza i ugnen. 
Kommer bli mums det.

I veckan är det en MYCKET händelserik vecka.  Vet inte hur jag ska klara av allt skoj som händer! ^^ <3

Pizzan ropar! TJING!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback