Bilen tillbaka

Hejhej Bloggen!

Nu så har jag äntligen bilen tillbaka. 
Jag ch pappa åkte och hämtade den tidigare idag, då fick jag även prova på att köra hans nya bil. Riktigt roligt ^^
Men iallafall så fick jag den deprimerande nyheten att jag mest troligt kommer behöva repa bilen snart igen då det är en annan sak som snart håller på att gå sönder. Det är inte riktigt sådant man vill gå och vänta på att spendera sina pengar på.
Mamma ringde nyss och frågade om jag ville komma och äta och självklart vill jag det.
Om jag får det jag önskade så kommer middagen bli min 3:dje måltid innehållande fisk idag. heheh.. jag har verkligen blivit besatt av fisk på senaste tiden. Äter det nästan en gång om dagen iallafall! ^^
Sjukt mumsigt!

Hmmm.. Kom på att om jag åker till Blåsmark så kommer jag ju inte kunna städa idag.. "Attans".
Det tråkiga är att då måste jag ju göra det imorgon, jaja.. gjort måste det bli iallafall. Har blivit mycket springande inomhus med skor och sådant när vi flyttade in soffan och när jag hjälpte Anton så det är både dammigt och bläigt på golvet!
Okej bra då kan ju ni påminna mig imorgon bitti om att jag måste få det gjort! Tacktack! ;)



Bilen då den var nystädad, tvättad, vaxad och polerad!
Man kanske skulle ta tag i att göra den såhär fin till sommaren. Synd bara att det tar en så förbenad tid att göra!

Kommentarer
Nett

Tävlingen om 500 kr är avslutad inne hos mig. Tack för att du medverkade, vinnaren är nu publicerad. Ha en fin kväll!



Blogg: http://www.enkoppkaffe.se
2012-03-14 @ 18:55:54




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback