Drömmar

Godmorgon

Jag är ju verkligen en drömmaskin. Nuförtiden drömmer jag konstant och kan komma ihåg mycket utav det jag drömt. Inatt har jag drömt att jag jobbade (Inget ovanligt tyvärr, oftast drömmer jag om det när jag är på jobbet dock) Sen drömde jag att jag var i Kina med någon  kompis, var där rikigt jäkla länge och vi åt och promenerade runt på stan och dylikt, sen helt random stöter jag på en annan kompis bara sådär. Sen så kommer vi ju på att kina och usa ligger ju vid en punkt så pass nära varandra att man kan hoppa över.... hahahah...

Ne så min hjärna måste ju vara fullproppad med inntryck för att ha fantasin att drömma så mycket Tokerier. 
Ska och träna Sh'bam om 2 timmar.. bäst att äta frukost snart då! :)

Kommentarer
Anonym

När jag klev in i den tomma lägenheten påmindes jag av hålet i väggen, den tiden jag gick en yxa i ryggen



2012-03-01 @ 10:58:52
Joy

Hejhej! Så mycigt du ville vara med på give away hos mig!

Lycka till! Kramar Joy



Blogg: http://www.blochjohnsen.blogspot.com
2012-03-01 @ 19:51:47




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback