Fantastiskt

Goooodmorgon kära läsare!

Just stigit upp. Inte just vaknat men jag valde att ligga kvar och mysa riiiktigt länge. Så galet skönt! Det är sällan jag kan ta mig tid sådant så idag har jag verkligen njutit! Sen att solen skiner är ju bara underbart det också så glad i både kropp och själ!

Igårkväll så låg jag och såg på Benjamin Buttons otroliga liv. Jag kan inte begripa hur det kan vara möjligt för en människa att ha tårar för 1 timmas konstant gråtande. Sista timman i filmen så gråter jag nämnligen konstant utanuppehåll. Det gjorde jag även första gången jag såg den och då var jag i en fullsatt biograf! ^^
Ne gud jag älskar verkligen den filmen trotts att den är så sorglig och hemsk. <3
Hehe, blev iallafall helt matt av allt gråtande så stupade isäng när filmen var slut!

Det tråkiga med idag är att jag inte har några planer ännu, trotts att det är en lördag!
Ska spinna vidare på lördagsaktiviteter och återkommer senare!


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback