Förstörd för livet

Godmorgon vänner!

Vet ni vad, jag tror att mitt jobb har "förstört" mig, om man nu kan kalla det så. 
Idag var ju planen att ta sovmorgon, och det betyder ju för mig till 10-max 11 typ.
Klockan 8(!!!) vaknar jag och är oförskämt pigg. Men kroppen är ju inställd på att vakna innan 6 annars så att sova till 8 är väl rena drömmen för kroppen.
Vet inte riktigt om det är rättvist att kalla det förstörd, men.. det är ju inte som det ska iallafall :D

Iallafall, skönt att var utvilad. 
SKa ta och göra mig frukost idag.
Eftersom jag saknar bil så måste jag promera till och från träningen, det är nästan lite överdramatiskt att göra det men i detta fall har jag inget val. Förhoppningsvis så ska jag väl få hämta bilen idag.
Drömt en massa hemska drömmar idag, har bara handlat om att personer dött på hemska och tragiska sätt *ryser*




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback