I KNEW IT!!!

Vad var det jag sa!?
Moder natur är en lömsk jävel! Precis när jag NÄSTAN började tro att "jo, det kanske är vår ändå" så då börjar det snöa och jag slår halvt ihjäl mig när jag går utanför dörren!
Aja, nu är hon pågång med detta lurendrejeri för nu har det ju slutat snöa igen och blivit plusgrader. Men det gör
hon bara för att jag ska tänka "Hmmm, det var nog bara en engångsföretelse"...
PASSA DIG MODER NATUR! I'M WATCHING YOUR EVERY MOVE *mohahahah* *Crazy person*

Iallafall, Godmorgon allesammans!
Har precis kommit hem från korpen efter ett Sh'bam pass. 
Skönt att ha gjort bort träningen såhär pass tidigt (Men jag tror jag skriver det varje gång jag varit på en lunchpass, så glöm att ni läste det)
Blir att slänga sig i duschen och sen så ska jag (JAG LOVAR) dammsuga och dammtorka härhemma så det ser någolunda ut inför helgen. Man vill ju slippa pyssla med sådant på sin lediga helg! :)
Är ju arbetsnatt inatt så, ja.. det är nog ganska bra sammanfattat min torsdag! 

Härfår ni en sånn här äcklig svettig och utmattad "Efter träningsbild"



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback