Ibland känner jag mig riktigt lat

Hej världen!

Sitter i soffan, har inte ens brytt mig om att klä mig ännu utan är fortfarande "nattklädd".
Känner mig verkligen sjukt lat. Hade tänkt vara duktig och ta tag i tvätten men då var det någon som redan bokat tvättstugan idag. Typsikt... Får spara mitt "Duktiga" till imorgon då.
Ska ta och slänga på mig nå kläder och åka iväg till Blåsmark snart, mamma ringde nyss och sa att jag var välkommen på middag. 
Riktigt varmt och skönt ute nu, såg att termometern stod på 11 grader!!!!!
Vet inte ritkigt om jag kan tro på detta. Ska bli spännande att gå ut och känna efter. 
Ska nog försöka ta mig hem hit i så pass god tid att jag hinner promenera till jobbet. Om det nu ändå ska vara såhär varmt så måste man ju passa på att njuta medan man kan. Moder natur kommer snart slå tillbaka, det är jag helt säker på. 



Godmorgon

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback