Mycket jobb och lite rast

Okej rubriken är uppenbarligen en lögn, men det borde ni förstått ;)
Har städat nu sen senast, men städningen i denna lägenhet tar MAX en timma om man engagerar sig. Det har nu gått 4 timmar ser jag och jag har precis "nöjt mig".
Hade tänkt slänga in en skurning också men vet ni vad. Det skiter jag i. Det ser riktigt bra ut nu.
Så nu uppmanar jag mina vänner att hälsa på mig snart nu när det ser så bra ut.
Av någon anledning så kommer folk hit när det ser förjävligt ut.. haha typiskt! :)
HAr också tagit tag i projekt sladdar som jag så fint döpt det till. Har ju sett ut som ett sladdhelvete härhemma och nu äntligen ser det... bättre ut. Inte perfekt men bättre!
Sladdar är ju det absolut fulaste jag vet... HUVVA!!
Men som sakt, de allra flesta är gömda nu så nu mår jag mycket bättre i själen ^^

Har dock inte duschat ännu så börjar väl vara dags för det!
Såhär innan middagen och allt. Skööönt! :)

Vad ska man äta till middag tro?
Tips?



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback