Nattinlägg

Hejsan alla!

Höll på att säga "Jag gissar att alla sover just nu" men inser mitt misstag. De allra flesta är säkert vakna klockan 1 en lördag natt! :)
Vet inte riktigt vad jag ska ta och berätta. Har inte gjort speciellt mycket intressant idag, inte något som är värt att skriva iallafall. 

Jo, fick en impuls att baka chokladbollar idag så jag började blanda ihop socker, smör, havregryn, vatten och vaniljsocker precis som man ska. Men det var något som inte riktigt stämde och jag tyckte att det inte riktigt luktade som det skulle heller. Inser när jag precis ska till att börja rulla min bollar att jag hade glömt det viktigaste av allt, KAKAON!!!
Dumt, men det är inte allt. För när jag ska rätta till mitt misstag så inser jag ju att jag inte har någon kako hemma överhuvudtaget. Så får ta Oboy som substitut.. blir inte alls bra.

Så Dagens Tips (Och lärdom): Innan du ska baka så plocka fram allt du ska ha, och se till att allt finns hemma!!





Kommentarer
Diana - my mom had long suspected i was gay

haha ja :D det ser riktigt kul ut. jag låg kvar en stund och kände om jag var hel :D



Blogg: http://dianaskurd.blogg.se/
2012-03-04 @ 11:07:44




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback