Nehepp?!

Typiskt!

När jag nu var å duktig att faktiskt tog tag i tvätten såvisade det sig att det var stopp i avloppet vilket resulterade i översvämmning på golvet.Fick därför avbryta min tvättning så istället för att tvätta 4 maskiner som planerat så blev det 1. Jasi, vaktmästaren skulle komma och kolla, dom har varit här nyss men ser inte ut som att dom är färdiga ännu.. Än en gång, TYPISKT!

Börjar känna mig lite lätt trött just nu, gissar att det är för att jag inte lagt mig något ännu.
Hungern börjar också krypa sig på.. haha.. känner att detta blev ett hemskt klagande inlägg. 

Nu ska försöka sysselsätta mig med något annat nu när tvätten inte tycks bli av idag. Finns ju mycket annat tråkigt man kan göra om man nu vill det!  :P



Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback