Ny vecka, nya möjligheter!

Hej och godmorgon!

Nu gör jag ett nytt försök med tvätten, jag hoppas verkligen att det är fixat avloppet nu så jag slipper komma ner till en översvämmad tvättstuga än en gång! :)
Ska ta och rulla iväg till ica och köpa lite bröd eftersom jag har helt slut. Blir sälert lite gravad lax också, känner lite smått cravings efter det.
Har en annan hemskt tråkig uppgift idag och det är att ringa till verkstaden och försöka boka in en tid till att få min bil fixad, har ju haft en trasig grenrörspackning nu ändå sen i somras så det börjar ju verkligen vara dags att få den fixad. Har ju dock lite små problem med att ringa till folk som jag inte känner så ja.. haha.. kommer säkert att sitta och gruva hemskt länge innan jag får det gjort ;D

Annars idag vet jag inte riktigt.
Blir väl att pyssla på här hemma gissar jag. 
Ikväll är det ju träning också, men är rätt sent idag så jag hinner ta det lugnt hela eftermiddagen innan jag måste iväg! :)

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback