Ojdåå..

Såg nu att det är 3 dagar sedan jag skrev senast. Shit alltså vad tiden går fort, hinner inte med! :)
Har till mitt försvar haft rätt fullt upp och har deutom spenderat hemskt lite tid hemma under mina lediga stunder. Igår tillexempel så hjälpte jag Anton att flytta lite grejjer och det tog hela dagen. Var dock hemskt trevligt! Blev middag i lövånger också och kom inte hem hit förrens vid 11 tiden igårkväll!
Idag har jag haft besök av Diana och vi har bara suttit och pratat och uppdaterat om vad som hunnit hända sen senast, vi kom fram till att det var ett bra tag sedan sist! Hemskt trevligt iallafall :)

Nu sitter jag här och gruvar litegrann inför kvällen träning. Hade tänkt försöka ta mig på spinningen idag men det tar ju emot lite lätt. Man blir så snabbt bekväm med att vara hemma, särskillt när jag har en så mysigt soffa ;)
Måste dock erkänna att det blev hemskt tomt när vi flyttade Antons skrivbord. Har verkligen inga ytor just nu. Min externa hårddisk, raotern och en massa annt småplock står bara på golvet. Inte alls snyggt. Behöver få tag på nå ytor eller något. Får kanske fixa ett skrivbord (Trotts att jag egentligen inte vill ha det).. Hmm ja vi får se. 

Tänkte iallafall slänga en en liten halvkass bild på soffan så ni får se. Den är dock myyycket finare IRL.



Ska ta lite finare kort sen och visa vardagsrummet när jag får lite ordning. Ser ju så kaotiskt ut just nu!

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback