PAUS!

Hejsan och godmorgon

Tog mig en liten lur nu på morgonen. Var riktigt skönt.
Är nu ombytt och nästan redo för att åka iäg och träna lite Sh'bam. Ska bara packa lite duschgrejjer och dylikt så är jag helt redo. Var ju nya moves förra gången så jag var ju helt världekass! Denna gång kanske man har liite bättre koll iallafall, jag ska då stå längre fram så att jag ser något! :D
Ska möta upp Anna efter träningen och så ska vi luncha på Nodo. Riktigt roligt att prova något nytt, har ätit på Nodo en enda gång så få se vad dom har att erbjuda! :) 
Sen så är jag ju ledig ikväll. Grymt skönt, här ska njutas!

Vet inte riktigt om det är idag eller imorgon Arvid kommer hem! YIEY!
Har saknat honom sjukt mycket så ska verkligen bli roligt att få träffa honom igen! Denna gång var det faktiskt inte så längesedan jag träffade honom utan det var ju "bara" 2,5månad sedan ungefär! Brukar ju bli betydligt längre mellan gångerna tyärr så detta var en positiv överraskning :)


Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback