Problem...

Hejhej!

Kom precis på ett hemskt jobbigt problem nu när jag inte fick tvätta idag!
Tror jag kommer ha lite bekymmer att hitta några träningskläder med tanke på att allt sånt (tror jag) ligger i tvätten... Illa illa
Får väl se om jag lyckas skrapa fram något ur garderoben. Börjar fasiken vara dags nu att ta tag i det. Tar emot hemskt mycket! Men det är väl som vanligt antar jag.
Och inte har jag fått gjort något annattråkigt, har legat framför tv:n och sett film / sovit lite omvartannat.  :)

Men som sakt, styrkemix snart!
Skönt att få komma iväg och faktiskt GÖRA något istället för att fastna här i soffan!
Sen så ska jag laga goooomiddag bestående utav lax och klyftpotatis. MUMMA!! 
Kommer bli sjukt gott!! :))

Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback