Shopping, Sh'bam

Godkväll!

Blev faktiskt lite småshopping idag när jag var iväg med Frida.
Hittade mig en "ny" jackapå röda korset av alla ställen, enbart 75 kronor ^^
Sen har jag fyllt på med lite "amerikanska partymuggarna". Dom är alltid bra att ha hemma och mitt senaste lager hade precis tagit slut! 
Sen blev det ju träning för min del. Idag bjöds det på Sh'bam och sen så promenixade jag hem. Är rätt trött nu i både kroppen och själen!
På vägen hem stannade jag dock på datafixarna och köpte mig en rauoter eftersom att "min nuvarande" inte är min utan det är Antons. Så nu kan jag lämna tillbaka den till honom! *Nöjd*

Snart så ska jag åka och lämna bilen på verkstaden så att jag kan få den fixad. Inte riktigt nöjd över den utgiften men det är smällar man får ta gissar jag :/
Men innan det så ska jag duscha och ÄTA MIDDAG!! Är så galet hungrig. Trodde inte att jag skulle orka mig igenom träningen då hungern slog i mitt i allt! Tungt!!!




Kommentarer




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback