Sunny morgning

Godmorgon!

Förlåt bloggen, jag vet att jag i perioder missunnar dig min uppmärksamhet men jag mpste verkligen känna att jag vill skriva annars ids jag helt enkelt inte :)
Jaja, Ikea igår, fick med mig en maaaaassa prylar och två par av kanske världen finaste skor?! 
Även en bikini underdel fick följa med hem. *Nöjd*
Vi var ju över till finland och shoppade i gallerian där på andra sidan därav lite sånt där smått och gott. SJälvklart så köpte vi även munkar på världens bästa bakeri! YES! " stycken kvar som väntar på mig i kylen!!! :)

Har även sen senast hunnit ha världens roligaste utekväll. Jag dansade hela kvällen och träffade min kära vän Arvid bland annat! Fy tusan vilken kväll alltså!! 

Nu den senaste veckan så har jag varit "hög på livet". Jag är så taggad och så glad över allt så jag kan knappt uttrycka mig i ord. Orkar knappt sitta här och skriva för jag har tusen "roliga händelser" som hänt sen senast så... jag börjar från noll istället!!!


Hej bloggen!

Just stigit upp, solen skiner och jag sitter i morgonrock och njuter utav tillvaron. Ska ta och göra mig en sen frukost. Sen så behöver golvet dammsugast but i don't mind. Kommer bli skönt att ha det fint omkring sig. Ska nog boka in en tvätttid till senare i veckan också så att jag får undan litegrann.
Ska iväg och umgås med Arvid lite senare då detta är hans sista dag kvar i Sverige. Är alltid lika tråkigt när han måste åka hem till sig! 

Ne dags at tgöra slag av saken, magen kurrar! :)

Kommentarer
Anonym

Har du dött D:



2012-04-06 @ 21:45:28
Anonym

HALLÅ hallåhallåHALLÅ HALLÅ hallååååååååå!!



2012-04-17 @ 09:15:03
Anonym

HAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ



2012-07-13 @ 10:03:22
Anonym

Börja blogga igen då din korv!! >:(



2012-09-06 @ 13:05:21
Anonym

B Ö R J A B L O G G A I G E N D Å D I N L A T A F I S ! P S D U H A R F Ö R H Å R D N A D P Å D I N R Ö V ! P P S F A N V A D B R A D U Ä R O M D U L Y C K A S L Ä S A D E T T A D R Y G A M E D D E L A N D E



2012-09-06 @ 13:09:19
diys.blogg.se

matmat!:D



Blogg: http://diys.blogg.se
2012-09-20 @ 20:31:24
Anonym

:)



2012-11-20 @ 12:48:33
Anonym

HAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLÅÅÅÅÅÅÅ



2012-12-15 @ 20:56:52




Kommentera inl�gget h�r!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ih�g mig?

Trackback